aplikacje www katowice

Programy dostępne z poziomu przeglądarki internetowej to nowoczesny trend przy tworzeniu oprogramowania dla firm.

Firmy trudniące się programowaniem aplikacji - tworzą proste i użyteczne programy.

Co musisz wiedzieć o nowoczesnym oprogramowaniu.

Najpopularniejsze programy dla firm

Aplikacje internetowe to jedne z najpopularniejszych w ostatnich latach programów tworzonych na specjalne zamówienie firm.

Co prawda, z roku na rok coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów cieszą się aplikacje mobilne, ale jednak i tak aplikacje internetowe odgrywają pierwsze skrzypce w tej dziedzinie.

Takie programy są bardzo użyteczne ? informatyk tworzący tego rodzaju oprogramowanie na pewno zadba o to, aby do potencjalnego klienta docierały właśnie te informacje, które właściciele firmy chcieliby w szczególności przedstawić.

Za pomocą takich programów możemy dowiedzieć się coś na temat świadczonych usług czy nawet zamówić potrzebne produkty, jeśli na przykład mamy do czynienia ze sklepem internetowym.

Aplikacja mobilne - Wikipedia

aplikacje www katowice
Aplikacja mobilna (ang.
mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania. Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone.
Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw.
?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna

Krótko o programach CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządu. Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy.

Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM: interaktywny, operacyjny, analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM

.

Widok do druku:

aplikacje www katowice

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: