Co to są ceny transferowe?

a kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferoweKsięgowy a biuro ra

Co to są ceny transferowe?

Ceny_transferowe Przykład, krótka definicja z Wikipedii

b) Zostanie ustalona na 450 000 EUR (powyżej wartości rynkowej) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie zaledwie 10 000 EUR w kraju A ((500 000 - 450 000) x 20%) i 45 000 EUR w kraju B (450 000 x 10%), w sumie 55 000 EUR.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe


Księgowy a biuro rachunkowe

Jeżeli prowadzisz swoją firmę to na pewno już nieraz przekonałeś się, jak wiele kosztów ona wytwarza. Zapewnienie powierzchni biurowej swoim pracownikom, zakup oprogramowania, wypłaty miesięczne dla księgowych? Jest tego tak wiele, że nie ma wątpliwości, iż każdy szef chciałaby zrobić coś, by zakończyć niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Okazuje się, iż jest to możliwe. Jak? Jeżeli zdecydujemy się przenieść dział księgowy do biura rachunkowego, to okaże się, że nie musimy narażać się na zbędne koszty. Do naszego zadania będzie należało tylko dostarczanie dokumentów i czekanie na ich odbiór. Wspaniałą wiadomością jest też to, że biuro rachunkowe załatwi za nas sprawy w ZUS-ie i w Urzędzie Skarbowym. Czego chcieć więcej?


Przedsiębiorca i księgowość

Bycie przedsiębiorcą to wcale niełatwe zadanie. Okazuje się, że wielu z nas ciągle ma powód do tego, by się zastanawiać nad tym, jak skończyć z kolejnymi problemami w firmie. Wielu z nas boryka się też między innymi z kwestiami dotyczącymi prowadzenia księgowości, która to nakłada na nasze barki bardzo wielkie obciążenie finansowe. Aby z nim skończyć można postawić na jedno sprawdzone rozwiązanie. Co to takiego? Dobre i niezawodne biuro rachunkowe, które stanie się naszym sprzymierzeńcem. Jeśli znajdziemy takie miejsce, to możemy liczyć na to, że zatrudnione tam osoby załatwią wszystko, co potrzebne w naszej firmie, a my w końcu odetchniemy z ulgą i nie będziemy musieli przejmować się wieloma problemami naraz.



© 2019 http://architektwarszawa.com.pl/