Kursy do tworzenia aplikacji
Chociaż większość dużych firm zleca stworzenie specjalistycznego oprogramowania do obsługi bieżącej działalności czy kontaktu z potencjalnym klientem uprawionym informatykom z dużym doświadczeniem, coraz częściej możemy na własną rękę znaleźć pewne rozwiązania w tym zakresie.
Pomimo, że tworzenie aplikacji to bardzo skomplikowana sprawa, to ostatnio pojawiły się pewne kursy i szkolenia, które w niewielkim stopniu pozwalają na zgłębienie tej trudnej dziedziny wiedzy. Bardzo często korzystają z nich początkujący informatycy, którzy dopiero zaczynają interesować się programowaniem. Takie narzędzia wykorzystywane również są przez tych, którzy hobbystycznie postanawiają zainteresować się informatyką.
O aplikacjach mobilnych i przenośnych z Wikipedii
Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.
Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna
Kwestia zalet rozwiązań CRM w firmach. Wikipedia
Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.
CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami